we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

aku di tag,,,thankz to ena n key,,

salam all
blog da bersawang,,,cik kechik pown suda meradang,,,haha~
ada aku kesah?btw,,aku kesah la kechik
disebabkan aku ditag...aku kena jawab soalan
masyeh laa kat korg...aku jawab sekali jalan okeyh
senang keje aku...ngeh3
first soalan yang ala2 kacang pis2..haha~

nama blog n why name tue dipilih???
nama belog saya...ain't that sweet..kenapa ekh nama nih?
coz saya suka....hey..manis kan
worth to be
manis2

octopusemoticon

next soalan :)
nama url blog n mne dtgnye idea uh?
nama url belogfana.blogspot.com
mana datang?jaoh datangnyer,,,npe?na mlawat ke tempat asal ker?
huhu~
datang dari hati laa....acecece

next:)
feeling anda biler tgok blog org lawa n menarik tp tgok blog sndri x lawa mne un
*konon ayt rendah diri r tue~
jeles?
wat per laa na jeles...kiter pown boleyh design belog kiter sndri
my blog..my rules right?

bile wujudnye blog anda nh???
ha...soalan maut...da berabad da wujud
tapi masih dalam pengubahsuaian...ahakz~

saper org fez yg taw n jadik follower anda??
sumpah tak ingat...tapi..kalau aku say sumer first follower boleyh tak?
e2 ta melampau kan
hik3

method penulisan blog anda??
tulis blog pun ada method?
ngeh3
tak bla sungguh
ikot kata hati jer
apa yang rasa nak tulis aku tekan jer motherboard nih
haha

sila tagkan 3 orang n bgtaw kat dorang
tag?
hurmmm..
aku tag dekat 3 org
jap

2 comments:

  1. hey fana...
    tu bkn blog ak la...
    tu yg lme punye...
    ni yg mmg aktif..
    so kalo nk tag...
    ni url ny..
    belogthirah.blogspot.com
    xsngke kiter ny sme kn awk..??
    belogthirah n belogfana..
    hahahah...

    ReplyDelete