we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

i lose at a piece of paper

salam all
hooyah..results ari nih
at first,,terasa disaster
aku tak nak cite kronologi amik result
aku nak cite
mcm mana aku face dgn result
hah?pathetic

kalau nak cakap tak sdeyh mmg tpu besar
yang aku nanges smpai lpe amek sijil sgale kebagai
coz..aku da ta boleyh pkr
aku cume nak
nak..sesuatu
result yg straight A
but...i just don get it
but i have working on it
sume orang kata...its okeyh
8A fana..yang lain..ntah ada A ntah idak an
its okey yang tak straight cuma arab..and at time aku dapat result
aku cry
coz aku rasa...aku tak put enough effort on it
but...semua orang bagi semangat
semua orang say...ada hikmah
ibelieve on it
true...and tahniah dekat hanim~n yang lain2
hanim kena bangga coz aku amat bangga dengan kau
kawaigirlfemoticon
anak didik aku yang the best
aina nab,,see...air mata yg menitik dlu tak sia2 kan
pandaemoticon
ae...7a not bad laa syg
hani...aku bngge giler nan kaw..kaw buktikan...kaw pndai~
anis nabilah...just same...kiter serupa
see~everyone can happy...so...i just can cheer up myself
results..wait for the spm...aku akn cetak kaw blek...haha
bubye

1 comment: