we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

thanx a lot yerps

uhuhu~
hi all
ari neyh na mengucapkan masyeh byk2 dekat seorang sahabat aku
eceyh...sahabat ker?
yerlaa..member....even ko anggap aku ni tak penting pown...sob3
haha~
aku suker ckp dgn kaw
suda giler da ni
mesty kaw pelik...naper laa budak ni dok tepon aku tanpa sebab
rilek2
tyme tuh aku bosan n trase tacing
ala..bese laa...pompuan
aper2 kaw dgr jugak
at least kaw tak letak tepon tuh
atau ko cmpak jaoh2
haha~ko tengah mkn ekh tyme tuh
sory kacau
haha~
taper2..kaw kan ckp taper
kaw best...even sengal..kaw tak byk ckp
haha~kan aku da ckp..u're not good in words
da,,jgn na buat bengong,,,aku tau ko phm
heh...en3 ni nak ucp mekasyeh jer
kan dah terlalut
ko kwn yg best
tapi ader pesanan utk kaw...mamat nsem aku maner?
aku tak kire
sketch jugak...:)
ngee~

No comments:

Post a Comment