we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

tired to be me...penat?


~question-jadik diri
sendiri tu penat ker?
~answer-i didn't get it
Bodoh tak soalan ni
bodoh gilak kan...ni adalah soalan yang aku paling lemah
emotion is more complicated than e=mc2.
haha...
dan kalau pikir 2,3 round pown...jawapan tuh
aku jer tau silapnye
aku jer yang tau salahnye
aku jer yang tau mana yang tak betul
yang nak diperbetul
sebenarnye
kita semua tau benda yang salah tapi still na buat
tau benda tu mengong tapi na try jugak
benda tak patot tapi still nak ikot
at least kadang-kadang ada rasa nak berubah
sampai bila nak duduk dalam petak yang sama kan
olaladida
korang tau way dye..aku pown tau

who create this word:forbidden fruit taste sweet..[he's almost right]

No comments:

Post a Comment