we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

semua orang tak pikir benda yang sama




eyt....what a big title...luas sangat la skop kemerepekan aku hari ni...anyway...sukak hatik akuk la.
aku dapat ayat ni time aku tengah dok melepak ngan ika kat dorm....tapi its true pe
bukan semua orang fikir macam kita fikir
katakanlah..kita suruh wat story based on satu tajuk...ceritak
an pengalaman anda di kampung<macam-macam versi ada...ada yang balik kampung naek tren...bas..keta lembu
huhu.....btolla kan....kalau letak satu kesalahan atas bahu
seseorang...
x semua orang akan fikir punca yang sama,.....dia ya
ng carik kesalahan ke...dia yang terima kesalahan

btol tak apa yang aku dok merepek meraban ni...btolla kan
katakanlah kalau semua orang fikir the same things
memang ssh la hidup....setiap hari sama...
same3.....bosan tau hidup macam tuh??
kalau variasi tak ke terasa hidup ni at least ada kot pelangi
cahaya malap-malap lampu ke kan
post aku ni aku nak bagi dekat ika rostam sebenarnya
so...ieqa...kredit kat kaw..
sekarang ni peribahasa yang...rambut sama hitam hati lain-lain tu ken a tukar jadik
darah sama merah hati lain-lain
coz......rambut dah mmg tak same da...huhu

notakaki:sometimes sadness inspires me...[korang tak pikir ayat ni kan]

No comments:

Post a Comment