we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

mathematics???disaster or easy


sedar tak sedar..
da dekat 3 tahun aku masuk secondary school
in SRISS
named...Slim River Islamic Secondary School
cam glamour sikit an....
haha.......da lps PMR....sampai da mati kutu na buat apa pun tatau
after PMR....add math bakal menjelma
na tanak kena amek jugak subjek tuh
ta amek rugi sendiri
da amek aku pulak yang tepu nanti
kalau orang lain buleyh blaja tak mustahil aku buleyh jugak kan
we have to move on
sampai bila jugak aku na duduk kat petak yang sama
belaja geografi...peta dunia
tapi....formula einstein....segala kejadah tuh tolak tepi
hurmmmm.....belum cuba memang belum tahu
kena prepare awal2 ni...sediakan apa yang patot
strive for it
tetibe terengat kata2 scandal aku...(prasan jer ni)
What the mind believe
the body can achieve
kena ikat kat kepala ala-ala nobita time rasa nak study
hahaha

No comments:

Post a Comment