we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

i'm obssesed

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)
so what??



it is a story about aku yang suka kapal terbang kertas..
hari tu kawan2 aku pergi main pulak benda tu dalam kelas
tapi aku steady jer(dalam hati terkinja-kinja nak main jugak)
takkan aku nak buat aksi berani mati nak join budak2 tu kot...(at last aku join jugak...huhu)
gila..nak PMR sempat jugak nak main benda alah tu...
aku buat ala-ala takdir dekat atas kapal terbang kertas tuh jer

life just like that airplanes...plain airplanes
lama-lama terjunam...jatoh...kena air hancur..
plain airplanes yang bila dah lalu segala bagai mesti jadik kotor..
nak basuh karang lunyai pulak kan...
so...memori itu memang takkan pernah luput dek masa
takkan termakan dek ketika.

No comments:

Post a Comment