we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

hullabaloo

shoutz:it was fire drill

run-run away

ukey..ini adalah aktiviti yang memang wajib setiap tahun(saper yang bagi hukum wajib tu pown aku tatau) n sumer budak smka hate it..(kami x suka)
tapi..pak cik bomba tu tak pernah kesah pown..
even dia da dengar macam2 cacian kutukan..(erk...cam pernah buat jer gayenyer)
hohohoho~n tyme dalam lab science...loceng puaka tu bunyik
kringggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
tapi yang aku pelik sangat2..
sumer orang buat gaya mak timah lenggang jer jalan..
padahal loceng tu dah dekat 9 minit bunyik
at least bila sampai padang sumer org kena ceramah free kat bsawah panas mentari dengan pak cik tu
sumpa kena basuh kasi bersih dengan dia
hahaha~~
nyway..
antara kata2 keramat + peransang dia:
kamu semua dah duduk sini dekat berapa tahun
saya berasa sedikit terkilan dengan anda semua
sedangkan budak sekolah rendah boleh bagi komitmen yang baik

(kejadahnyer la aku yang berkain ni nak pergi berlari macam apa jer kat sekolah tuh)
key dekat sebelah dah macam pokok nak tumbang
terhoyong hayang jer
aku steady dengar..tapi paling aku x bla time key cakap
"aku rasa tiap2 tahun dia suarakan kekecewaan dia tuh"

yup...memang pak cik bomba tu kecewa la...tapi..

fakta:budak smka takkan risau bila dengar bunyik loceng sampai nampak api tu dpan mater...
konklusi,deduksi n tuntasnyer....sumer rentung

No comments:

Post a Comment