we start to smile n laugh n share

Daisypath Friendship tickers

bro,...gilak sayang sama kau


salam....
ini aku nak story pasal sorang member yang aku tatau nak clasify member yang macam mana..
aku sendiri pun confuse dengan status aku...huhu...
tapi aku ada learn sesuatu dari dia...
dia buat aku ni macam member2 laki dia jer
nak cakap slow talk jangan harap la...semalam habis dia sembur aku...dia cakap aku buang karan la..
dia suruh aku main jauh2...tapi,,,,aku still kacau dia....dia cakap aku ni kecoh...
tapi...lagi bagus dia kenal aku as aku yang kecoh....daripada dia kenal aku...as aku yang leleh...
and macam mana dia cakap aku kecoh pon...aku still sayang dia kot...
coz dia jelah member yang aku ada....ak ramai kawan...tapi aku tader member macam dia...
haha....kalau dia tau aku story pasal dia mesti dia terharu...haha...
tapi memang aku tanak hilang dia....so...aku harap....dia nak kawan ngan aku lagi...
haha...aku sayang siot sama kau abang,,,,

pesanan kgkawan aku selama ni:babe...jgn jatowh suker kat member sendiri....tapi tader sape cakap...babe....jgn kau tergelincir dengan abg kau tuh...haha

No comments:

Post a Comment